fbpx

Facebook kova: postų boostinimas ar ads manager, ką pasirinkti?

Facebook kova: postų boostinimas ar ads manager, ką pasirinkti?

Facebook kova: postų boostinimas ar ads manager, ką pasirinkti?

 

„Facebook‘e“ jau ilgą laiką vyksta kova tarp „postų“ boostinimo ir „FACEBOOK ADS MANAGER“ įrankio skirto skaitmeninės rinkodaros specialistams. Kiekvienas paprastas savo „FACEBOOK“ puslapį turintis administratorius žino, kas yra „postų“ boostinimas, bet šiame straipsnyje apžvelgsime ar tai atneša daugiau naudos ir grąžos, nei „FACEBOOK ADS MANAGER“. Taigi pradėkime!

 

FACEBOOK POSTŲ BOOSTINIMAS IR JO NAUDA:

 

Su „Facebook“ postų boostinimu, kaip ir kalbėjome anksčiau yra susidūręs beveik kiekvienas „Facebook“ puslapio administratorius, jame lengva pasirinkti auditorijas ir per kelias minutes pradėti reklamuoti savo „postą“. Jei norite tiesiog didinti savo „Facebook“ puslapio žinomumą, šis įrankis kažkiek padės, bet už tą patį biudžetą mažesnėse auditorijose pasieksite žymiai mažiau žmonių, nei pasiektumėte su „FACEBOOK ADS MANAGER“. Tarkime: pvz.: Jei reklamuosite savo sporto paslaugas mažame miestelyje tokiame, kaip pvz.: Mažeikiai, tuomet pasieksite su „postų boostinimu“ apie 3000-5000 žmonių, kai su „ADS MANAGER“ galėtumėte pasiekti nuo 12000 žmonių. Bet taip pat „Facebook postų“ bostinimas turi kažkiek ir realios naudos.

Didesnis įsitraukimas į Jūsų įrašą nei įprastai – gausite daugiau „LIKE-SHARE“ postui paspaudimų, „Facebook“ puslapio „LIKE‘ų“, jei „boostinsite“ postą su savo interneto svetainės nuoroda, tikėtina kad gausite ir srauto į Jūsų puslapį, bet ar toks Jūsų tikslas? Jei Jūs norite padidinti savo pardavimus ar daugiau padidinti srautą į Jūsų svetainę, šis įrankis nėra tam skirtas. Komunikuoti su savo auditorijomis šis įrankis puikiai tinka, bet parduoti NE!

Galima dirbti su mažu biudžetu – šis įrankis nereikalauja daug biudžeto, kiek norite – tiek mokate, prieš „paboostinant“ postą „Facebook“ apytiksliai apskaičiuoja kiek iš šios „auditorijos“ žmonių pasieksite už pasirinktą biudžetą.

Pasiekiama tikslesnė, bei didesnė auditorija nei įprastai – pasieksite norimą auditoriją, kurie ir nėra pamėgę Jūsų puslapio, taip Jūsų postas susilauks daugiau dėmesio: „LIKE-SHARE“ paspaudimų, nereikės daug laiko skirti „postams“, „paboostinat“ ir neužilgo matot savo posto rezultatus.

Apibendrinimas: Šis įrankis puikiai tinka, jei norite padidinti įsitraukimą į Jūsų „Facebook“ postų įrašus, galbūt net gauti kelis „Facebook“ puslapio „LIKE“ paspaudimus, jei turite kažkokį tikslą, tarkime sudominti auditoriją savo įrašais ir taip susilaukti daugiau puslapio fanų – „potencialių klientų“ kurie galbūt ateityje bus Jūsų klientais – smagu šis įrankis kaip tik Jums, bet jei norite rezultatų čia ir dabar rekomenduoju rinktis „FACEBOOK ADS MANAGER“.

 

FACEBOOK ADS MANAGER IR JO NAUDA:

 

Su šiuo „Facebook“ įrankiu yra susidūręs ne kiekvienas, tik tas kuris yra plačiau dirbęs su „Facebook“ reklama. Nekalbant apie tai, jog šis įrankis turi didelį reklamos efektyvumą, jis taipogi gali ir pasiūlyti dar labai daug reklaminių strategijos būdų, tarkim didinti prekinio ženklo žinomumą,  pasiekti dideles auditorijas žmonių, padidinti „Video“ peržiūrų skaičių ir dar daug įvairiausiu įrankių skaitmeninės rinkodaros atstovams. Šiame įrankyje galima laisvai kurti kampanijas, joms priskirti norimą biudžetą ir pasiekti daugiau nei vieną tikslą, ko negalima padaryti su „Facebook“ postų boostinimu.

Didesni pardavimai – Jei turite tikslą parduoti kuo daugiau šis įrankis kaip tik Jums! Galite reklamuoti savo paslaugas, turėdami įvairius tikslus, pavyzdžiui kad auditorijos atliktų konkrečius veiksmus: nupirktų prekę, užsiregistruotų Jūsų paslaugoms, paskambintų ar parašytų žinutę, priklausomai nuo biudžeto su šiomis reklamomis galite siekti labai didelių auditorijų dėmesio, bei sulaukti palankių Jums konversijų iš potencialių klientų.

Didesnis ir kokybiškesnis srautas į Jūsų interneto puslapį – Jei tinkamai parinksite auditorijas, gausite nemažai kokybiško srauto į Jūsų interneto puslapį, o jei jame dar yra įdiegtas: „FACEBOOK PIXEL“, taip susirinksite kokybiškos auditorijos duomenų bazę, kuriai vėliau galėsite rodyti pakartotines reklamas, garantuoju, kad žmonės atėję iš tokios reklamos yra arba Jūsų potencialūs klientai ir domisi Jūsų paslaugomis, arba Jūsų konkurentai, kurie nori pašniukštinėti Jus. Jei potencialiam klientui nereikia Jūsų paslaugos/prekės dabar, galėsite jį ir toliau bandyti sudominti savo paslauga/preke su REMARKETING reklama!

Potencialių klientų kontaktų surinkimas – Yra reklamos būdas: „Facebook Leads“ kuris taip pat gali rinkti savo potencialių klientų kontaktus, o jei tuo būdų reklamuotis nenorite palikite tai padaryti „FACEBOOK PIXEL“ įdiegtam Jūsų interneto puslapyje, taip gausite auditorijas, kurioms Jūsų paslaugos yra aktualios, kaip ir minėjau anksčiau, kad vėliau galima naudoti REMARKETING REKLAMOS BŪDĄ ir potencialiems klientams vėl priminti apie Jus!

Apibendrinimas: Jei siekiate konkrečių tikslų, pvz.: padidinti pardavimus, gauti užsakymų, parduoti prekes, gauti potencialių klientų kontaktus ir t.t Šis būdas kaip tik Jums, bet jam nepakaks tiesiog parašyti postą ir jį „paboostinti“, šiai reklamos grupei reikalinga ir gera strategija, jei negalite tuo pasirūpinti patys, susisiekite su mūsų komanda ir ji Jums padės tai padaryti! Jei turite klausimų rašykite mums el. paštu: info@grdizainas.lt

KONTAKTAI


Parašykite mums užklausą ir mes pateiksime jums geriausią pasiūlymą greičiau, nei per 24 valandas.

PRADĖKIME JAU DABAR

Mes esame jauna ir inovatyvi IT kūrėjų komanda, todėl galime jums pasiūlyti standartinius ir unikalius sprendimus – jūsų verslui. Nedvejokite susisiekite su mumis ir mes atsakysime į visus jums rūpimus klausimus.

„GR Dizainas“, Įm. kodas: 696461
Atsiskaitomoji sąskaita:
LT167300010126307736 (Swedbank)
Darbo laikas: I-VII 8.00-20.00

El. paštas:

info@grdizainas.lt

Adresas:

Šilutės pl. 51, Klaipėda, LT-94105






Sprendimas: © GR Dizainas | svetainių kūrimas | Visos teisės saugomos. | 2018m.